Salam

Friday, November 29, 2013

Akhirnya..selamat tinggal...


Assalammualaikum..

Akhirnya aku mengambil keputusan yang drastik..dan sebenarnya telah lama aku fikirkan akan keputusan ini... ya..surat cinta telah ku beri kepada bos.. surat cinta 24 jam..bukan 6 bulan, dan bukan 3 bulan.. hoho..sudah lega rasanya dari setiap hari mendengar keluhan dan resah rakan-rakan ditempat kerja..ya, aku sudah penat mendengar..dan ya juga aku sudah penat menunggu reward yang 4 bln itu..hingga ke hari ini..tak masuk lagi tau! setiap hari melihat akaun online di rumah,,tapi hampa ku dapat..Allah maha mengetahui nasib orang-orang yang tertindas seperti kami ini..untuk pengetahuan, bukan setakat aku sorang je yang berhenti dari job ini..malah diikuti 2 yang lain..ain dan zam..its our final decision..no body can change it..full stop..!

2 May 2012 hingga 19 November 2013..cukupla karier ku selama setahun 6 bulan itu sebagai seorang pensyarah diploma farmasi..aku tak mampu lagi bertahan..dan tak kebal lagi..tak nak lagi menjadi hamba orang yang tak pernah menghormati hak kita..akan aku tuntut hak itu nanti...just wait and see bro..

Dan sekarang langkah perlu diteruskan..mencari angin di tempat baru..tapi tak tahu dimana lagi.. tapi usaha tetap usaha..dan aku takkan berpaling lagi.. sedih juga rasanya bila melihat para pelajar yang teresak2 menangis apabila keputusan ini telah ku buat secara mengejut.. tapi apa kan daya hati ku bukan lagi di sini lagi..selamat tinggal para pelajar kesayanganku..selamat tinggal sahabat-sahabatku yang begitu memberi semangat kepada diri ini..dan finally..selamat tinggal KIST..

wassalam...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...